Concert A-orkest & Slagwerkgroep

UPDATE: Gezien de nieuwe corona maatregelen gaat het geplande concert van 12 december helaas NIET door!

Oorspronkelijke tekst:

Het A-Orkest en de Slagwerkgroep treden op zondag 12 december tussen 11 en 13 uur voor u op.

De muzikanten van zowel de Slagwerkgroep als het A-orkest hebben er even op moeten wachten, maar op 12 december aanstaande nemen ze onder leiding van hun dirigenten Rob van der Sommen & Alex Rutten u mee op een muzikale reis met intens voorgedragen solo's, voorbij flitsende ritmes, opzwepende melodieën en ogenschijnlijk kinderlijk eenvoudige riedeltjes.

Het leven is een feest en met muziek is het feest nog mooier! #OpenUp

We verheugen ons erop om u tussen 11 - 13 uur in de voormalige St Jozefkerk te verwelkomen om samen te genieten van al die muzikale klanken.

Let op: Dit concert vindt plaats volgens de huidige coronaregels (QR code en vaste zitplaatsen verplicht)

bron foto: Rob Fritsen